Zoeken in deze blog

zondag 17 maart 2013

Lente

Nou lente mag het voor iedereen wel worden dus gooien we er maar eens een kleurrijk kaartje tegenaan. Het papier wat ik heb gebruikt is van DCWV the Mariposa Matsack. De vlinder heb ik ook uit dit papier geknipt.
De stempel is van Create Craft. De rode inkt van de bloemen is van een merkloos inktkussentje. Het gesponsde gedeelte is gedaan met Distress ink Victorian Velvet. Ik heb wel een paar rondjes versleten voordat ik tevreden was maar nu is het wel naar mijn zin.
Deze kaart heb ik gemaakt naar de sketch van Dutch Card Lovers. Ik heb de sketch wel heel precies aangehouden maar daar maak ik me vaak schuldig aan. Groetjes van Mieke.

2 opmerkingen:

  1. Mooie uitwerking met de vlinders, Mieke. Leuk dat cirkeltje met de mooie bloemen erin. Dank voor je deelname aan de challenge van DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan, mooi met die vlinder, ben er dol op. Bedankt voor je bijdrage aan DCL.

    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen